Je hebt het misschien wel op televisie gezien. Sowieso is er al ophef rond de mediastrijd van Talpa van onze Johnny de Mol maar ook als grootaandeelhouder van Versatel timmert hij aan de weg.
Ze hebben best een interresante aanbieding met een internetverbinding van 20mb, aldus de reclame. Wat iemand die dan geinterreseert is doet, is natuurlijk even een postcodecheck op de versatel site.
Allemaal leuk en aardig, maar dat geinterreseerde sloeg bij mij al snel om in geirriteerde. Aangezien de 20mb verbinding, zoals ik al verwachte, hier niet leverbaar was heb was mijn interresse over. Maar toen kwam de aggresieve marketing naar voren. Versatel belt je aan de hand van je postcode en huisnummer nog eens even gezellig op om te vertellen dat het een schitterende aanbieding is, voetbal erbij bla bla bla. Naja, ik wou alleen maar even weten of het beschikbaar was, en denk er nog wel over na.
Sowieso lijkt mij het niet zo verstandig om nu al in zee te gaan met versatel. Ik ben sowieso iemand die vind dat producten zich bewezen moeten hebben, en heb dat dus ook hiermee. Maar dat is niet het enige. Versatel geeft nu al aan dat de tarieven na een jaar omhoog gaan. Ze weten alleen nog niet met hoeveel. Verassingen waar ik niet voor wil staan dus.
Maar dan komt het. Vandaag had ik weer iemand van Versatel aan de lijn. Voor de postcodecheck. Of ik er al over nagedacht had, en misschien tot een besluit was gekomen. NEE! Of eigenlijk JA! Ik ben eigenlijk wel tot een besluit gekomen. Ik heb geen interesse, en ben die marketing ook zat. Bij mij werkt zo’n aggresieve marketing dus absoluut niet, eerder averechts.